3 טעויות נפוצות שמנהלי שיווק "נופלים בהם" בגוגל אנליטיקס
אחד היתרונות המכריעים ביותר של פרסום במדיות הדיגיטליות השונות על פני פרסום במדיות המסורתיות (כגון: מגזינים, פליירים שלטי חוצות וכו')
אחד היתרונות המכריעים ביותר של פרסום במדיות הדיגיטליות השונות על פני פרסום במדיות המסורתיות (כגון: מגזינים, פליירים שלטי חוצות וכו')
גוגל הרחיבו וממשיכים להרחיב את מנעד המוצרים במנוע החיפוש. בשנים האחרונות קיבלנו מוצרים חדשים כמו Google News, אפליקציית גוגל עבור
הכלי המעולה של גוגל ליצירת דוחות ודאשבורדים ממוקדי שיווק דיגיטלי נפתח לשימוש במרבית המדינות, כך פורסם בבלוג האנליטיקס של גוגל. עד
גוגל אנליטיקס שחררו עדכון מעניין ומרענן, שהעלה חיוך על פניי ותחושה עזה של סקרנות אנליטית. הכירו את דו"חות הדמוגרפיה ותחומי
גוגל שחררו לאחרונה גרסה חדשה לממשק האנליטיקס, אשר פתחה בפנינו צוהר לעולם חדש של הזדמנויות מדידה והבנה שיווקית. תכירו את
ביום חמישי ה- 31.01.2013 התקיים מפגש נוסף של גוגל עם סוכנויות פרסום וחברות קידום אתרים. במפגש הוצגו שני פתרונות חדשים
In-Page Analytics כבר הרבה זמן אנחנו יודעים שמעקב אחר לחיצות גולשים בדפי אתר היא אחת הבדיקות החשובות ביותר שצריך לעשות
משתמשי גוגל אנליטיקס שימו לב: גוגל עדכנו לאחרונה את מסמך תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, בכדי להבהיר כי משתמשי גוגל אנליטיקס
גוגל הכריזו לאחרונה על תכונה חדשה שתיכנס לממשק האנליטיקס של משתמשים נבחרים (כחלק מגרסת ה-Google Analytics Premium): כלי הקצאת הייחוסים
חידושים לקראת 2013: ביום חמישי ה-13.9.12, התקיים כנס סוכנויות של גוגל. חדר ההרצאות קושט (לכבודנו?) בדגיגים כתומים בתוך מים תכולים