SEO בלוג
  • שיווק דיגיטלי
  • קידום אתרים
  • PPC
  • רשתות חברתיות
  • אנליזה ו-CRO
  • שיווק דיגיטלי
  • קידום אתרים
  • PPC
  • רשתות חברתיות
  • אנליזה ו-CRO
מבזקי חדשות:
  • 23/01/2019 תמונה אחת שווה אלף קליקים, האמנם?
  • 10/01/2019 החיפושים המובילים בגוגל לשנת 2018
  • 03/01/2019 פרוטוקול HTTP/2 – למה אנחנו צריכים את זה בכלל?
  • 19/12/2018 הכירו את גוגל – המתחרה הראשי לאתרי התעופה והנופש!
SEO בלוג
  • שיווק דיגיטלי
  • קידום אתרים
  • PPC
  • רשתות חברתיות
  • אנליזה ו-CRO
  • שיווק דיגיטלי
  • קידום אתרים
  • PPC
  • רשתות חברתיות
  • אנליזה ו-CRO
SEO בלוג » קידום אתרים » גוגל ומעברונים במובייל: כמה זמן לוקח להתאושש מענישה ומהו גודל באנר סביר?

גוגל ומעברונים במובייל: כמה זמן לוקח להתאושש מענישה ומהו גודל באנר סביר?

עדכונים טריים לגבי מה מותר, מה אסור והתאוששת מענישה על שימוש במעברונים במובייל

נתי אלימלך נתי אלימלך 26/01/2017 22:45 תגובה אחת
Google Webmaster Hangout - מעברונים במובייל

האיסור האחרון של גוגל על שימוש במעברונים או מודעות פולשניות בדפי נחיתה במובייל הכריח פאבלישרים רבים להתמודד עם החלטה לא פשוטה – האם לוותר על נתח מהתנועה האורגנית או לוותר על נתח מההכנסה שמודעות ומעברונים אלה מייצרים?

כאשר מדובר בעסקים קטנים ובינוניים, שבניגוד לאתרי תוכן גדולים תלויים יותר באתר שלהם ליצירת לידים או מכירות, מדובר למעשה בהחלטה אפילו מורכבת יותר.

ג'ון מולר חשף לאחרונה פרטים נוספים שיעזרו להבין מה קורה במידה ונענשים ומה כן מותר לעשות במובייל בהאנגאאוט למנהלי אתרים שהתקיים ב 24.1 (משודר בלייב ביוטיוב ומועלה אחר כך לצפיה מאוחרת, לא חייבים להישאר ערים עד הבוקר).

כמו כל דבר שמגיע מגוגל בכל הקשור לקידום אתרים, צריך לדעת לקרוא בין השורות ותמיד לנסות להבין את הסיבה מאחורי הדברים. לכן, אני מכריז באופן רשמי על פתיחת משחקי "הטעיה או הנחיה" (חצוצרות.wav) בהם ננסה להבין מה אמיתי ומה לא נכון או לא מדויק.

מעברונים בדפים בודדים בלבד עדיין יכולים להשפיע על כל האתר

ג'ון חשף שנכון לעכשיו קשה לגוגל לבצע את ההבחנה בין אתרים שמשתמשים במעברונים בחלק מהדפים בלבד לבין כאלה שעושים את זה בכל דפי האתר. כלומר, גם אם תבצעו את השינוי רק בדפים "חשובים" יותר מבחינת הטראפיק האורגני, ענישה לא תהיה בהכרח מבודדת לדפים ספציפיים. בכל מקרה ההמלצה היא להיפטר מהרוע הזה בכל דפי הנחיתה לטובת חווית משתמש טובה יותר במובייל.

הטעיה או הנחיה: הנחיה. נוטה להאמין ולו רק בגלל שענישה פרטנית ברמת הדף תדרוש לא מעט משאבים מצידה של גוגל. בעתיד הקרוב, לפחות, הייתי נמנע משימוש במעברונים בכל דפי האתר בצורה רוחבית.

נענשתם? ההחלמה יחסית מהירה

אוקיי, אז לא הקשבתם לאזהרות ונענשתם. מה עכשיו? לחכות שוב לעדכון אלגוריתם שאולי אף פעם לא יגיע? אז זהו, שיש חדשות טובות – מטפלים בבעיה ומחכים (או גורמים לכך) שהאתר יסרק. ברגע שהבוטים מזהים שהמעברונים הוסרו, הענישה מוסרת.

הטעיה או הנחיה: הטעיה. מעט מאוד שינויים יזומים מתרחשים באינדקס של גוגל בצורה מיידית ולכן לא הייתי בונה על טקטיקת "נענש, נראה כמה זה משפיע עלינו, ואז מקסימום נתקן". נענשתם? אל תצפו להחלים מהענישה בתוך שעה וכמובן קחו בחשבון שסריקה של אתר שלם, במיוחד אתר גדול, לוקחת לא מעט זמן.

הגודל הסביר לבאנר במובייל

אנחנו כבר יודעים שכן מותר להשתמש בבאנרים במובייל, אבל גוגל מעולם לא מסרה מידות מדויקות לגבי גדלים מותרים. ג'ון שפך אור גם בנושא הזה. כמובן שהוא לא סיפק פרטים מדויקים, אבל היי, זה משהו.

לדברי מולר, באנרים של אפקליציות במובייל מהווים אומדן טוב לגודל באנר סביר. כלומר באנרים שתופסים בסביבות 20-25% מגובה המסך במובייל.

הטעיה או הנחיה: הנחיה. הגיוני, בסה"כ נשמע כמו איזון טוב בין חווית משתמש למוניטיזציה ותואם את הסברה שלנו. 

מסוקרנים? עוד הרבה נושאים מעניינים בהנגאאוט. צפייה מומלצת!

 

תהיו חברים, שתפו
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • אימייל
  • הדפסה
נתי אלימלך

נתי אלימלך |להציג את כל הפוסטים של נתי אלימלך

נתי הוא מנכ"ל חברת SEO Israel. בזמנו הפנוי אוהב לחפור באנליטיקס, לקרוא מחקרים ומקרי בוחן בשיווק דיגיטלי ולהימנע מקליקבייטים.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. דני הגב 05/03/2017 בשעה 15:04

    תודה רבה על חידוד הדברים, עזרתם מאוד.

השארת תגובה

ביטול

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי
למה להיכנס לבלוג ולבדוק מה חדש כשאפשר לקבל עדכונים עד הבית? הרשמו לניוזלטר שלנו ותעודכנו בכל מה שחדש
חמשת הגדולים

מי מפחד מאסטרטגיית תוכן?

תמונה אחת שווה אלף קליקים, האמנם?

גוגל מעדכנים סכמות חדשות – FAQ, How To ו-QA

החיפושים המובילים בגוגל לשנת 2018

איך לקדם את העסק בעזרת סרטונים ברשת?

רוצים לעבוד איתנו?
לקבלת הצעת מחיר ומידע על שירותי החברה, צרו איתנו קשר באמצעות הטופס או בטלפון 073-2240000
תנו לנו לייק
אודות SEO בלוג
חדשות ומידע עדכני בנושא קידום אתרים בישראל, שיווק באינטרנט ופרסום במנועי החיפוש. הבלוג נכתב על ידי אורן שץ וצוות המומחים של חברת SEO Israel.
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר ומידע על שירותי החברה, צרו איתנו קשר בטלפון 073-2240000
נושאים מרכזיים
  • PPC
  • אנליזה ו-CRO
  • קידום אתרים
  • רשתות חברתיות
  • שיווק דיגיטלי
כל הזכויות שמורות קידום אתרים בגוגל -SEO ישראל
גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס