כיצד רשתות חברתיות משפיעות על קידום אורגני
Social media vs seo – לא מה שחשבתם! הרשתות חברתיות וגוגל הן 2 פלטפורמות שונות (יש שיאמרו אסכולות שונות), אך
חדשות, מדריכים וטיפים בתחום קידום האתרים בגוגל מאת SEO ישראל ואנשי מקצוע בתעשייה בישראל.
Social media vs seo – לא מה שחשבתם! הרשתות חברתיות וגוגל הן 2 פלטפורמות שונות (יש שיאמרו אסכולות שונות), אך
ב – 26.3.18 גוגל מכריזה באופן רשמי על העדכון המשמעותי ביותר בשנים האחרונות – mobile first index!!! בפועל כבר תקופה
אם בוחנים את הכיוון אליו גוגל הולכת בשנים האחרונות, ביחד עם מגמות הגידול הבלתי נפסקות במובייל, אפשר לראות שלגוגל יש חזון
Fetch as Google. אחת המשימות היומיומיות של כל SEO. הנחיות גוגל במדריך למנהלי אתרים אומרות להכנס לכלי ה- Search console,
סקר הלמ"ס האחרון שבדק פילוח מידת הדתיות באוכלוסייה היהודית בישראל (2009) מצא שכ- 58% מגדירים עצמם על הסקאלה בין חרדי
האיסור האחרון של גוגל על שימוש במעברונים או מודעות פולשניות בדפי נחיתה במובייל הכריח פאבלישרים רבים להתמודד עם החלטה לא פשוטה –
לאחר שהתבשרנו שהחלה פריסה גלובלית של דפי AMP בתוצאות החיפוש של גוגל, התוצאות כבר פה. את התוצאה הראשונה דווקא ראינו
בפברואר 2016 גוגל התחיל להציג למשתמשים בנייד דפי AMP בתוצאות החיפוש (Google.com בלבד). הדפים החדשים הופיעו בתוך קרוסלה ייעודית שאפשרה גלילה אופקית בין התוצאות. בימים
לאורך שנים רבות הוגדרו טקסטים וקישורים מוסתרים, ובמיוחד טקסטים הכוללים את מילות המפתח בצפיפות חריגה, כעבירה על ההנחיות של Google
מחקר מילות מפתח הוא נקודת ההתחלה. הצעד הראשון כשאנו ניגשים לקדם אתר, ובקרב מייטיבי הלכת – הצעד הראשון לפני שאפילו